سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند متعال، بنده ای را دوست دارد که چون بفروشد، آسانگیر باشد ؛ چون بخرد، آسانگیر باشد ؛چون قضاوت کند، آسانگیر باشد ؛ و چون قضاوت بخواهد، آسانگیر باشد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 94 آذر 7 , ساعت 1:20 عصر

ساخت انواع کابینت آشپزخانه متناسب با فرهنگ و سلیقه ایرانیان از تخصص های ما در گروه آذینگر می باشد. همواره هدف ما ساخت کابینت ام دی اف با استفاده از مرغوب ترین متریال متناسب با هارمونی میان رنگ های به کار رفته در دکوراسیون آشپزخانه و منزل شما عزیزان بوده و مسئولان ما در واحد طراحی در طرح های پیشنهادی انواع کابینت به فضاهای ذخیره سازی کابینت MDF با توجه به افزایش تنوع لوازم مورد استفاده در آشپزخانه توجه ویژه ای می نمایند.

با توجه به این نکته که آشپزخانه یکی از پرکاربرد ترین فضاهای منزل می باشد، ما با استفاده از تکنیک های کاربردی و مناسب با فضا و ابعاد آشپزخانه شما ایده آل ترین طرح ها را به شما ارائه نموده و در اسرع وقت با نازلترین مبلغ پیاده سازی این طرح ها را صورت می دهیم.

 قیمت کابینت آشپزخانه

95درصد سفارشات کابینت آشپزخانه از دو نوع mdf  و ملامینه و mdf های گلاس می باشد که این دو نوع در بین کلیه همکاران رنج قیمت یکسان با اختلافی در حدود 10 هزار تومان می باشد ولی سفارش دهندگان در هنگام بررسی قیمت و انتخاب مجری مناسب با قیمتهای متفاوتی روبه رو می شوند علت این اختلاف قیمت چیست؟
سوء استفاده تعداد محدودی از افراد سودجو از کمبود اطلاعات مشتری .

اکثر سفارش دهندگان کابینت ام دی اف بطور معمول فقط یکبار اقدام به سفارش کابینت می کنند . و در نتیجه آگاهی لازم را از قیمتها و نوع انجام کار ندارند.
به طور مثال : اگر میانگین قیمت هر متر کابینت زمینی و هوایی ملامینه را در بین همکارانمان 420 فرض کنیم افرادی قیمت اولیه ای که به مشتریان ارایه می دهند 360 عنوان میکنند . تفاوت در چیست ؟ سفارش دهندگان  کابینت  باید در ابتدا اطمینان حاصل کنند که قیمت  تمام شده کار آنها در  پایان کار با قیمت برآورد شده توسط خودشان  نسبت به متراژ ارائه  شده قیمتی  نسبتاً یکسان باشد و مطمئناً  قیمت تمام شده همکارانی که با کیفیت یکسان در ابتدا قیمت با اختلاف فاحشی ارایه میدهند بیشتر از تولید کنندگانی که قیمت معمول ارائه میدهند میباشد .

http://www.azingar.ir/images/photo_2015-11-20_14-10-10.jpg


در ادامه مثال خود این افراد قیمت ارائه شده خود را بدون احتساب صفحه کابینت به مشتری عنوان می کند که با احتساب هر متر صفحه معمولی 70 تومان قیمت آنها 430 تومان میشود .
این افراد قیمت خدمات الزامی ارائه شده را تفکیک و از قیمت اولیه کسر میکنند در پایان با افزودن آنها به مبلغ قرارداد قیمتی بیشتر از تصور سفارش دهنده تعیین می گردد .
دیگر اختلافات در نحوه متراژ کردن و نیز استفاده از اجناس نامرغوب و یا استفاده از نئوپان روکش دار به جای mdf می باشد .

مراحل کاری ما

1- مشاوره حضوری و یا تلفنی -> 2-  ترسیم طرح اولیه به صورت سه بعدی -> 3- اجرای طرح بعد از تایید طرح سه بعدی از جانب مشتری -> 4- نصب پروژه در محل


جهت مشاوره و سفارش همین حالا با تماس بگیرید:

تلفن ثابت: 88882811 - 021 (8 صبح تا 4 بعد از ظهر)

همراه: 09124611041 (8 صبح تا 11 شب)



لیست کل یادداشت های این وبلاگ